Η ιδανική λύση Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας για την επιχείρησή σας

Η Ψηφιακή Κάρτα εργασίας είναι πλέον υποχρεωτική!

Η Entersoft έχει τη λύση που καλύπτει πλήρως τις ανάγκες της εργοδοσίας.

Ενδιαφέρομαι
Ψηφιακή κάρτα εργασίας

Χρήσιμες Λειτουργίες

Συγχρονισμός με τη νομοθεσία

Αυτόματες ενημερώσεις ώστε να έχετε πλήρη συμμόρφωση με τις αλλαγές δημοσίου.

Alerts προστασίας επιχείρησης

Μείνετε ήσυχοι με το σύστημα προειδοποιητικών ειδοποιήσεων για την αποφυγή λαθών.

Ευέλικτη πρόσβαση

Μέσω web έχετε πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα για την ψηφιακή οργάνωση χρόνου εργασίας.

Είμαστε δίπλα σας


Άμεση εξυπηρέτηση και υποστήριξη από την ομάδα μας για ό,τι αφορά στην εργατική νομοθεσία.

Επιπλέον Λειτουργίες

Live ειδοποιήσεις

Προσέλευσης/αποχώρησης των εργαζομένων

Αποφυγή λαθών

Εντοπισμός και διόρθωση σφαλμάτων,

με δυνατότητα επαναδιαβίβασής τους

Αυτοματοποίηση

Διαδικασιών συλλογής και αποστολής ψηφιακών ωραρίων

Προγραμματισμός

Βελτιστοποιημένη διαχείριση των αδειών, απουσιών και βαρδιών

Η εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας μέσα στο 2024

Αρχές του 2024

Βιομηχανίες | Λιανεμπόριο

Φθινόπωρο του 2024

Τουρισμός | Εστίαση

Τέλος του 2024

Λοιπές Επιχειρήσεις

Χρειάζεστε την ψηφιακή κάρτα εργασίας;

Συμπληρώστε τώρα την φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας!

FAQs

FAQ
1. Τι είναι η ψηφιακή κάρτα εργασίας;
Η εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, που τέθηκε σε εφαρμογή με τον νόμο 4808/2021 εκτιμάται ότι θα διασφαλίσει τους εργαζόμενους με την πλήρη καταγραφή των πραγματικών ωρών απασχόλησης. Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό εργαλείο που επιτρέπει και διευκολύνει τον αποτελεσματικό έλεγχο από τα αρμόδια όργανα και ικανοποιεί ένα πάγιο αίτημα της ΓΣΕΕ. Είναι ένα μέτρο δικαιοσύνης, που καταπολεμά τα φαινόμενα αδήλωτης και υποδηλωμένης εργασίας και απλήρωτων υπερωριών, καθώς και της εισφοροδιαφυγής, προστατεύοντας τόσο τους εργαζόμενους όσο και τις χιλιάδες επιχειρήσεις, που τηρούν τους κανόνες, από τον αθέμιτο ανταγωνισμό.

Η ψηφιακή κάρτα εργασίας ολοκληρώνει την μετάβαση στην ψηφιακή οργάνωση και έρχεται να προστεθεί στις διαδικασίες απογραφής & οργάνωσης χρόνου εργασίας (ωράρια, υπερωρίες & άδειες) που ήδη εφαρμόζονται.
2. Η ψηφιακή κάρτα είναι απαραίτητη για τον κλάδο της επιχείρησής μου;
Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας εφαρμόστηκε την 1η Ιουλίου 2022 στο σύνολο των τραπεζών της χώρας και τις επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ με περισσότερους από 250 εργαζόμενους, και σταδιακά, επεκτείνεται σε όλες τις επιχειρήσεις της χώρας. Τον Φεβρουάριο του 2023 εφαρμόστηκε στις Ασφαλιστικές επιχειρήσεις και στις Εταιρείες παροχής υπηρεσιών φύλαξης και προστασίας. Προς το παρόν στους κλάδους της βιομηχανίας και του λιανεμπορίου θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται υποχρεωτικά η ψηφιακή κάρτα εργασίας, από την 1η Απριλίου 2024 και 1η Μαΐου 2024 αντίστοιχα, ενώ σειρά «παίρνουν» τον Σεπτέμβριο 2024 οι κλάδοι της εστίασης και του τουρισμού σε πιλοτικό επίπεδο με στόχο την πλήρη εφαρμογή σε όλους τους κλάδους μέχρι το τέλος του 2024.
3. Τι είναι το Entersoft Clock;
Το Entersoft Clock είναι μια δωρεάν cloud εφαρμογή που καλύπτει τις Εταιρείες που δεν έχουν σταθμούς ωρομέτρησης και βοηθάει τον εργοδότη στην απλοποίηση & αυτοματοποίηση της καταγραφής και αποστολής των δεδομένων απασχόλησης των εργαζομένων στο Π.Σ. Εργάνη. Προσφέρει την δυνατότητα καταγραφής με το δωρεάν QR του WorkLife, που μπορεί να αποθηκευτεί σε οποιοδήποτε wallet ενός smartphone, ή του QR του Εργάνη ή ακόμα και με το ΑΦΜ του εργαζόμενου. Χωρίς καμία άλλη ενέργεια από τον χρήστη, λόγω της ενοποίησης των εφαρμογών που αποτελούν την ψηφιακή οργάνωση, όλη η διαδικασία από το χτύπημα της κάρτας του εργαζομένου προσέλευσης/αποχώρησης έως και την υποβολή τους στο Π.Σ. Εργάνη.
4. Πώς μπορούν να αποφευχθούν τυχόν λάθη ή παραλείψεις από τους εργαζόμενους, όπως π.χ. μη χτύπημα κάρτας, χτύπημα εισόδου αντί για έξοδο, χτύπημα που δε συμφωνεί με το δηλωμένο ψηφιακό ωράριο κ.ά.;
Η Entersoft WorkLife αποτελεί την πιο πρωτοποριακή λύση στην αγορά, ενσωματώνοντας διαδικασίες για τη καθοδήγηση και αποφυγής παραβάσεων της εργατικής νομοθεσίας. Εγγυάται το 100% την ασφάλεια του εργοδότη, αποτρέποντας παραβάσεις, ενώ παράλληλα καθοδηγεί τον εργαζόμενο στη σωστή χρήση της ψηφιακής κάρτας.
5. Πώς διασφαλίζεται στο 100% η ενημέρωση εργοδότη και εργαζομένου σε περίπτωση λανθασμένων κινήσεων κάρτας;
Λόγω της αποκλειστικής αλληλεπίδρασης των εφαρμογών της ψηφιακής οργάνωσης, διασφαλίζεται η άμεση, ολοκληρωμένη και ακριβής ενημέρωση του εργοδότη και των εργαζομένων με σύστημα προειδοποιήσεων και ενημερώσεων, είτε με ενημέρωση στην οθόνη του Entersoft Clock, είτε & με αποστολή email ή SMS/Viber στον εργοδότη ή και στον εργαζόμενο.
6. Για ποιο λόγo να επιλέξω το Entersoft WorkLife έναντι άλλων λύσεων για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας;
O Όμιλος Entersoft είναι από τις μεγαλύτερες εταιρίες τεχνολογίας στην Ελλάδα, εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών, με παρουσία σε 40 χώρες, με μια πλήρη γκάμα προϊόντων που καλύπτει την ελληνική επιχειρηματικότητα και εξυπηρετεί πάνω από 4500 εταιρείες για τις ανάγκες τους σε θέματα πληροφορικής.

Έχοντας λάβει υπόψη τις σύγχρονες ανάγκες του HR και Payroll, καθώς και την ψηφιακή οργάνωση που επιβάλλει η νομοθεσία, φέτος η Entersoft φέρνει την επανάσταση στην εργασιακή καθημερινότητα με την πρωτοποριακή σουίτα διαχείρισης ανθρώπινου κεφαλαίου WorkLife. Μια ολιστική, βασισμένη στο Web, λύση με ενότητες για μισθοδοσία, ψηφιακή οργάνωση χρόνου εργασίας, διαχείριση ταλέντων, προσλήψεις, αξιολογήσεις, αυτοεξυπηρέτησης εργαζομένων, προγραμματισμός εργατικού δυναμικού και πολλά άλλα.